My Cart

Close

Scrolling Text Heading #1

learn more

Scrolling Text Heading #2

learn more

Scrolling Text Heading #3

learn more

Scrolling Text Heading #4

learn more

Kjøpsvilkår

Registrering

Når du handler i vår nettbutikk kan du velge å registrere deg som kunde eller handle som gjest. Registreringen krever en gyldig e-postadresse. For å gjennomføre et kjøp må du legge inn mobilnummer og e-post.


Adresseendring

Du som kunde er ansvarlig for at du er registrert med riktig informasjon i din profil. For å endre informasjon eller adresse, gå til Min Side. 

Priser

Alle priser som er oppgitt i nettbutikken er oppgitt i NOK og inkluderer 25% MVA. Før du utfører betalingen vil alle kostnader som er knyttet til kjøpet fremkomme. Vi tar forbehold om at feil kan oppstå på priser og vil kontakte deg dersom noe slikt skulle skje. 


Betaling

I vår nettbutikk kan du betale med kort gjennom Stripe. Ingen ytterligere kostnader vil bli lagt til kjøpesummen, bortsett fra frakt. Din sikkerhet og trygghet er meget viktig for oss, og med Stripe som samarbeidspartnere blir denne sikkerheten ivaretatt.  Ved kjøp i vår nettbutikk blir kjøpesummen reservert på din konto frem til varene er plukket. Kontoen blir belastet først når varene er pakket og sendt. 

 

Kontakt oss:


Dersom du har spørsmål eller ikke finner svar på det du lurer på angående en bestilling, kontakt oss gjerne og oppgi ditt ordrenummer. kontakt@tlynn.no 

 

Leveringstid

Vi jobber for å levere varene dine raskest mulig. Normal leveringstid er som regel to virkedager + ordinær postgang. Noe lengre leveringstid kan forekomme i forbindelse med helligdager. Vi tar forbehold om at det kan oppstå situasjoner som gjør at man er utsolgt for en eller flere varer, og vil kontakte deg dersom dette skjer. Fast frakt kr 50,-. Vi sender ikke til utlandet. Vi leverer til hele Norge med unntak av Svalbard og Jan Mayen. 

Leveransevilkår

Alle ordre fra T.Lynn blir sendt via Posten. Om pakken ikke kan leveres i din postkasse, vil du få en hentemelding som forteller hvor du kan hente din pakke. Du kan også velge å hente varer i butikken i Dronningensgate 12 kostnadsfritt. Varer bestilt på nett som ikke blir hentet, eller nektet mottatt vil bli returnert til oss for kundens regning (se mer info under eget punkt nedenfor).

 

 

Bytting

Dersom du ønsker å bytte en vare, anbefaler vi at du bestiller ønsket vare på nytt og returnerer opprinnelig vare til oss. 

Retur

Om du ønsker å returnere en vare, sender du den selv til vår adresse eller leverer i butikken. Lever pakken på Posten eller nærmeste hente-/innleveringssted med Posten/Bring. Legg ved ordrebekreftelsen i pakken

 

 

 

Tilbakebetaling ved returer

 

 Hva skjer dersom du allerede har betalt med kredittkort?

 

Hvis du har betalt med kort får du en automatisk mail om at vi har startet tilbakebetaling så fort returen er registrert hos oss. Når returen har kommet til oss, kan det ta opptil 2-3 dager før pengene er refundert.

 

 

Angrerett

Du kan selvsagt benytte deg av angreretten om du likevel ikke ønsker produktet du har bestilt. Angrefristen utløper 14 dager etter at du har mottatt varene. Hvis du angrer på et kjøp hos oss, er det angrerettloven som gjelder. Angreskjema legges ved i din pakke og fylles ut før retur.

For å benytte seg av angreretten må varen være uskadet i originalemballasjen. Varen skal være ubrukt og i samme forfatning som du mottok den. Eventuelle merkelapper skal henge på. Returkostnadene bæres av forbrukeren (jf. Angrerettloven § 15, første ledd).

Ved retur vil pengene bli refundert etter mottatt retur


Uavhentede pakker

Dersom din pakke ligger uavhentet på Posten vil du først få en påminnelse om å hente pakken. Om pakken fortsatt ikke blir hentet vil den gå i retur til oss. For dette belastes kunden med et gebyr på 100,- for å dekke kostnadene i forbindelse med frakt og retur av pakken. 

Dersom du har valgt å hente pakken hos T.Lynn, vil det sendes en påminnelse til deg dersom ikke pakken hentes.

Reklamasjon

Som kjøper er du ansvarlig for å sjekke om produktet er uskadet, har feil eller mangler. Om du oppdager feil/mangler, må dette meldes inn til oss så snart som mulig, og vi vil finne en løsning for deg. kontakt@tlynn.no 

 

Returadresse

Produktene som skal i retur sendes til følgende adresse:

T.Lynn

Dronningensgate 12

4610 Kristiansand 

Husk å merke forsendelsen med navn og ordrenummer.

 

Aldersgrense

For å handle hos oss må du har fylt 18 år.